مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی

مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی

75,000ریال
کد : product_193

     طبق نظر رومانو، مدیریت ارتباط مشتری الکترونیکی، یعنی پرداختن به جذب و نگهداری مشتریان ارزشمند از نظر اقتصادی، کانال های ارتباطی جدید و حذف آن هایی که منافع کمی را برای شرکت ها به دنبال دارند. در ساده ترین حالت، مدیریت ارتباط مشتری الکترونیکی، شرکت ها را به ابزارهایی برای اجرا و پیاده سازی، ارتباطات تعاملی شخصی شده با مشتریان از طریق کانال های سنتی و مدرن الکترونیکی مجهز می کند. مدیریت ارتباط مشتری الکترونیکی، با سیستم اطلاعات مدیریت و علوم کامپیوتری، بازاریابی و روان شناسی ارتباط نزدیکی داشته و پا به پای علوم به رشد و پیشرفت ادامه می دهد (فجرمستاد و دیگران، 2003).

     مدیریت روابط با مشتری، رویکردی است که تمامی اطلاعات مشتری را ادغام کرده و این اطلاعات را برای هر تماس در دسترس قرار می دهد و بدین گونه می توانیم سیستمی پایدار و موثر جهت خدمات شخصی شده به مشتریان به وجود آوریم. مدیریت روابط با مشتری اساسا استراتژی تجاری برای کسب و حفظ مشتریان ثابت و طولانی مدت است (کفاش پور، 1388).

     این فعالیت ها از طریق کاربرد یک نگرشی جامع در جهت تصمیم گیری درباره در خواست های مشتری صورت می گیرد. مدیریت ارتباط مشتری الکترونیکی به خواسته مشتریان درباره این که چگونه و چه زمان علاقه دارند با شرکت ارتباط برقرار کنند، احترام می گذارد و بر درک آثار ارتباط با مشتریان بر وضع اقتصادی سازمان تاکید دارد (جراحی، سعیدا اردکانی و زارعیان، 1388).

 

فهرست مطالب

  • مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی
  • مدیریت ارتباط با مشتری
  • تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری
  • اصول مدیریت ارتباط با مشتری
  • اجزای مدیریت ارتباط با مشتری
  • چگونگی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری
  • اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه بارنت
  • اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر نول
  • اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نظر سویفت
  • اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه گالبریت و راجرز
  • اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر کالاکوتا و رابینسون
  • مزایای استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری
  • چارچوب گارتنر برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری
  • مراحل اجرای مدیریت ارتباط با مشتری
  • مدل چهار بعدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
  • تمرکز بر مشتریان کلیدی
  • شاخص های سنجش بعد تمرکز بر روی مشتریان کلیدی
  • سازماندهی متناسب با مدیریت ارتباط با مشتری
  • شاخص های سنجش بعد سازماندهی متناسبمدیریت دانش
  • شاخص های سنجش بعد مدیریت دانشتکنولوژی
  • شاخص های سنجش بعد تکنولوژی
  • مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی
  • تفاوت مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی با مدیریت ارتباط با مشتری
  • انواع مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی
  • مفایهم مهم در راه اندازی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی
  • شش e در مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی
  • مهندسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی
  • مزایای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی
  • چالش های پیش روی ارتباط با مشتری الکترونیکی و نحوه برخورد

 

ابعاد (L x W x H)
وزن

ممکن است به محصولات زیر نیز علاقه مند باشید

bottom-logo.png

اشتراک در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین محصولات اضافه شده به سایت، ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمائید.

© 2020- 2016تمامی حقوق مادی و معنوی برای وب سایت فصل دوم محفوظ است .

جستجو