مبانی نظری فناوری اطلاعات و ارتباطات

مبانی نظری فناوری اطلاعات و ارتباطات

75,000ریال
کد : product_194

     یک سیستم اطلاعات به جمع آوری، ذخیره، تحلیل و انتشار اطلاعات برای یک هدف خاص می پردازد و مانند هر سیستم دیگری دارای ورودی (داده یا دستورالعمل) و خروجی (گزارش ها یا محاسبات) است. این سیستم ها با استفاده از فناوری هایی نظیر کامپیوتر شخصی، ورودی ها را پردازش کرده و خروجی- ها را به کاربران یا سایر سیستم ها ارسال می کنند. یک مکانیزم بازخورد نیز برای کنترل عملیات، به سیستم پیوست می شود. همانند هر سیستم دیگری، یک سیستم اطلاعات دارای افراد، رویه ها و تسهیلات فیزیکی است که در یک محیط به فعالیت می پردازد (شرافت، 1390).

 

 

فهرست مطالب

  • فناوری اطلاعات و ارتباطات
  • سیستم اطلاعات
  • سیستم اطلاعات کامپیوتری
  • سیستم مبتنی بر وب
  • داده، اطلاعات و دانش
  • فناوری
  • فناوری اطلاعات
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات
  • نقش فناوری اطلاعات در آموزش و پژوهش
  • فوائد استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات
  • شتاب جهانی پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات
  • کاربست بهینه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان
  • مزایای استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان
  • عوامل سازمانی و موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
  •   فناوری و موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
  • مشتری محوری و موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
ابعاد (L x W x H)
وزن

ممکن است به محصولات زیر نیز علاقه مند باشید

bottom-logo.png

اشتراک در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین محصولات اضافه شده به سایت، ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمائید.

© 2020- 2016تمامی حقوق مادی و معنوی برای وب سایت فصل دوم محفوظ است .

جستجو